Cafeluţă dis-de-dimineaţă
Blog personal de ştiri comentate
Manifestarea trădării economice pe drum de fier subteran
Nu ştiu dacă ştirea mai poate surprinde pe cineva, nici
practica nu e nouă, nici trădarea. „Nou”, „nouă” sau „noi” pot fi doar
trenurile subterane destinate Bucureştilor. Şi, poate, şpăgile primite de la
spanioli ca să se strice rânduiala cu România.
Trebuia să ne aşteptăm la aşa
ceva, problemă de moment când şi unde avea să se întâmple trădarea. De aici
tragem concluzia şi ne judecăm politicienii, aleşi sau nealeşi, puşi sau
impuşi, că pe dumnealor îi cam doare-n cot de români şi de România atunci când
vine vorba despre banii lor, banii lor câştigaţi cât mai uşor şi băgaţi în
buzunar cu viteza pe care-ar trebui să o aibă acele trenuri de metrou pe şinele
de sub pământ. Îi doare rău în cot, în porţiunea de deasupra, la vreo doi
centimetri distanţă de piele, că sunt muncitori la Arad, unde trebuiau să se
construiască acele metrouri, care au fost daţi afară din lipsă de comenzi şi,
comanda acestor trenuri, chiar dacă nu le-ar fi prelungit contractul cu prea
mult timp, ar mai fi întins de câteva rate la băncile unde sunt datori. Până când
nu ne vom educa – să nu folosesc termenul mai dur de „a dresa” – politicienii responsabili
de acest eşec, în sensul apărării economiei ţării cu orice preţ, chiar şi cu
preţul vieţii, dacă ar fi vreodată nevoie, pentru că de aceea i-am ales, pentru
că am crezut că ei sunt acele persoane excepţionale capabile să se sacrifice
pentru binele nostru, al poporului român, şi nu să ne sacrifice pe noi, pentru
binele lor personal sau de grup.
Cele două trenuri de metrou – „Dunărea” şi „Mureş” –
aflate în drum spre România, au fost surprinse şi fotografiate de cineva
undeva, într-o gară din Budapesta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu