Google+ Cafeluţă dis-de-dimineaţă: Alexandra Stan, victima unei brute

miercuri, 19 iunie 2013

Alexandra Stan, victima unei brute

Locația: Bucharest, Romania
     Celebra interpretă a nu mai puţin celebrei piese "Mr. Saxobeat", Alexandra Stan a fost recent agresată fizic de impresarul ei. Se pare că n-a fost pentru prima dată când se întâmplă acest lucru, după cum declară în presă şi pe la televiziuni vedeta, părinţii săi şi persoanele mai apropiate. Incidentul a avut la bază cererea Alexandrei de-a primi banii cuveniţi din munca ei de şase luni de zile, concerte şi pregătiri pentru concerte, munca depusă pentru cultivarea vocii spre a fi capabilă să cânte foarte bine ore în şir.
     Alexandra Stan a cam evitat publicul român, axându-se încă de la începutul carierei sale pe străinătate. Oricum ar fi, poate că nu e de condamnat fiindcă, oricum, melodiile interpretate de ea au ajuns cu bine şi la noi, au fost difuzate la radio-TV şi are, dacă nu mă înşel, şi nişte locuri în câteva dintre cele mai importante topuri româneşti. Chiar dacă
se spune că nu a avut concerte în ţară, publicul nostru o cunoaşte, are fani.
     Cu bătaia pe care a încasat-o de la impresar, vedeta a intrat şi altfel în atenţia iubitorilor de muzică şi a vânătorilor de ştiri. Nu
cred că avea nevoie de o astfel de publicitate, şi nu cred că incidentul s-a petrecut într-o presupusă perioadă de criză de imagine, aşa cum mai obişnuiesc vedetele să procedeze atunci când simt că le "fuge" publicul în altă parte.
     După cum se vede şi din imagine, urmele bătăii sunt vizibile, oribil de vizibile şi crează, prin empatie, un sentiment de dispreţ faţă de agresorul care i-a provocat aceste semne. E lesne de înţeles de ce respectivul, după ce povestea a devenit publică, n-a mai putut fi contactat. Normal ar fi ca în breaslă să nu-şi mai găsească de lucru mulţi ani la rând, de acum încolo. Normal ar fi să fie ocolit atât de partenerii şi cunoştinţele sale de afaceri, cât şi de prieteni şi persoanele apropiate lui. Marcel Prodan, căci despre el este vorba ar trebui, din proprie iniţiativă, să se dea la fund, să cadă în anonimat, să se autoexileze din show-biz, să nu mai auzim de el, dacă se poate, niciodată.
     Sincer, îmi pare rău că trebuie să fac astfel de anunţuri. De fapt, nu suport bine veştile proaste, îmi dau o stare de nervozitate care mă marchează în tot ceea ce fac. Nici atunci când, să zicem, vestea proastă este despre cineva care îmi displace nu-mi pică bine. E oribil să vrei răul cuiva doar pentru că nu-ţi place ţie cum arată sau cum vorbeşte. De asemenea, mi se pare total deplasat să dai "like" sau "îmi place" la o postare de genul acesta. În cazul de faţă, Alexandra Stan mi-a plăcut şi îmi place. Cum cântă ! Mai mult decât Ouatu, ca să fac o comparaţie.
      Pentru susţinerea celor de mai sus, iată câteva videoclipuri grăitoare:
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat


Alexandra Stan - Lemonade


Alexandra Stan - Lollipop


Alexandra Stan şi Carlprit - Million

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu